roenfrdeit

În plus fata de kit-ul #1:
- suport motor Rotax 912 cu tampoane si elemente de prindere;
- carenaj motor;
- radiator apa, radiator de ulei, furtune cu insertie metalica spirala, tevi de otel pentru ulei, coliere tip NORMA si ABA;
- instalatie de incalzire cabina;
- linia de combustibil de dupa panoul parafoc cu pompa electrica de combustibil, racord pentru indicatorul de presiune combustibil si traseul de retur, furtune de combustibil NBR, coliere NORMA;
- instrumente de navigatie si de motor: viteza aer 80mm, altimetru 80mm, viteza pe verticala 80mm, turometru pentru Rotax 912 80mm, indicator de glisada, busola, voltmetru, presiune ulei, temperatura ulei, temperatura chiuloase dreapta/stanga, hourmetru, temperatura în capotajul motor, presiune combustibil;
- instalatie electrica completa cu baterie uscata, contact cu cheie "master", doua sigurante termice, intrerupatoare pentru diversi consumatori, bec incarcare baterie, bec rezerva combustibil cu buton de test, lumina de aterizare, lumina cabina, trim electric profundor;
- scaune cu spatar tapisate.

Pentru a finaliza avionul mai aveti nevoie:
Motor Rotax 912/ radiatoare de apa si ulei, regulator incarcare, evacuare si elice.
Timp estimat de constructie( fara vopsire si tapisare) 250 de ore.

Powered by JS Network Solutions