SAVANNAH
Savannah™ S
Savannah™ S este un avion ultrausor cu capacitati STOL (aterizari/decolari pe distante scurte), monoaripa sus, tren de aterizare triciclu, de doua locuri, „side-by-side”, complet metalic (aluminiu).Sute de aparate Savannah™ sunt deja utilizate în intreaga lume gratie sigurantei si rezistentei ce o confera structura aparatului. Capacitatile de decolare si aterizare fac din Savannah™ un avion pretabil la utilizari pe terenuri neamenajate, dar confortul si stabilitatea il recomanda si pentru. zboruri pe distante mari.
Savannah™ S este inovația din 2010 a companiei I.C.P. S-a nascut din dorinta de a face Savannah™ mai rafinat si mai elegant, completind astfel procesul de imbunatatire estetic deja inceput cu Savannah ™ XL, a carui fuselaj frontal a fost complet modificat. Aici se adauga restilizarea partii din spate a aparatului prin indepartarea colturilor, obtinindu-se o curbura sinuoasa ce da armonie si exhaustivitate intregii structuri fara a indeparta caracteristicile binecunoscute ale soliditatii si sigurantei. Caracteristicile de zbor sunt surprinzătoare și excepționale, cu combinația generatoarelor de vortex și a lambourilor oferă o serie de zboruri de la 45 la 180 km/h. Decolările și aterizările necesita distanțe pur și simplu uimitoare și unice la acest tip de ultralight.Aripile au ramas nemodificate, pentru că s-au dovedit întotdeauna forța cheie a versiunii Savannah ™, mai ales în variantele VG (vortex generators).
Noul Savannah ™ S se alătură îmbunătățirii versiunilor anterioare:
- aripile cu generatoare de vortex, care implică o viteză de croazieră până la 180 km / h, fără a compromite viteza de angajare foarte scăzută;
- dimensiunile mai mari ale cabinei, mai lata cu 11cm si mai lunga cu 15cm;
- pozitia palonierului reglabila, standard sau avansată cu 10 cm;
- vedere panoramică datorită plafonului și ușilor complet transparente;
- profilul aerodinamic îmbunătățit datorită modificarii cowlingului motorului și a unghiului parbrizului cu fuselajul;
- panou de instrumente mai mare, poziționat mai sus, pentru a lăsa mai mult spațiu genunchilor
Specificatii
Wing span |
9.00 Mts |
Wing area |
12.67 Sq mts |
Height |
2.58 Mts |
Lenght |
6.60 Mt |
Cockpit ‘A’idth |
1.18 KIE |
Empty weight |
286 Kg |
Maximum take-off weight |
450 Kg |
Maximum project …vieght |
560 Kg |
Load factor |
+6 I -3 g |
Flaps control |
manual/electric |
Luggage capacity |
20 Kg |
Maximum tanks capacity |
a x 36 Lts (+6 Its reserve) |
|
|
Performante
Maximum speed |
193 Km/ph |
Cruising speed |
179 Km/h |
UNE |
2a0 KmTh |
Rate of climb |
1200 ft.imin |
Maximum ceiling |
4000 mts |
Stalling speed with no flaps |
57 Kr/ph |
Stalling speed full flaps |
49 km/ph |
Efficiency |
1/11 |
Takeoff run |
55 mts |
Full flap landing |
70 mts |
Consumption at 75% |
13,5 L/ph |
SAVANNAH SE VINDE ÎN VARIANTE GATA DE ZBOR SAU ÎN KITURI ÎN DIFERITE STADII:
Acest kit contine toate materialele necesare construirii: fuzelajului,aripilor cu flaperoane si voleti de bord de atac, ampenajului orizontal, cel vertical, montantilor aripilor, trenului de aterizare( fix), roti cu frane pe disc independente, cauciucuri, camere, pedale palonier, mansa, levier comanda flaps, comenzilor, cabluri de comanda cu bucle finale gata taiate la lungime si sertizate cu masina de sertizat certificata.
Toate componentele sunt produse în serie cu masini de taiat in coordonate (CNC ), cu laser, pentru scaderea dramatica a costurilor si obtinerea unei calitati superioare si cu o interschimbabilitate totala a pieselor de schimb, fara a mai fi nevoie de ajustari ulterioare.
Toate tablele de acoperire sunt taiate la dimensiuni, indoite sau presate, gaurite si gata de nituire folosind niturile existente în kit. Mici operatiuni de debavurare a unor gauri pot fi uneori necesare. Pentru a obtine rezultate excelente, chiar si pistolul pneumatic de nituire este inclus în kit, impreuna cu cateva „menghinute” (cleco) si cleste pentru acestea. Pentru o constructie rapida si corecta sugeram folosirea a aproximativ 1500 de „cleco” ce pot fi cumparate separat, în plus fata de cele din kit. Noi putem sa le recumparam de la dumneavoastra , la acelasi pret, dupa terminarea constructiei în maxim 6 luni.
Parti importante cum ar fi montantii de aripi, parti din fuzelaj, sunt gata facute pentru a usura constructia.
Kit-ul contine:
- toate suruburile, piulitele si seibile clasa AN;
- doua rezervoare de combustibil în aripi de 36 litri fiecare, un rezervor de consum de 6 litri cu senzor de rezerva, purja de golire apa de condensare, linia de combustibil pana la panoul parafoc;
- centuri de siguranta în 4 puncte;
- doua manete acceleratie;
- capetele de plastic pentru: aripi, eleroane, voleti si ampenaje;
- sabloane pentru reglaj eleroane, ampenaje.
Pentru a finaliza avionul mai aveti nevoie:
Suport motor/ carenaj motor/motor/ elice/ radiatoare de apa si ulei/ furtune, tevi, fitinguri la motor/ intrumente de bord/ cabluri electrice/ vopsea/ tapiserie cockpit.
Timp estimat de constructie (fara vopsire si mochetare) 100 de ore + manopera pentru montaj motor si instalatii.
În plus fata de kit-ul #1:
– suport motor Rotax 912 cu tampoane si elemente de prindere;
– carenaj motor;
– radiator apa, radiator de ulei, furtune cu insertie metalica spirala, tevi de otel pentru ulei, coliere tip NORMA si ABA;
– instalatie de incalzire cabina;
– linia de combustibil de dupa panoul parafoc cu pompa electrica de combustibil, racord pentru indicatorul de presiune combustibil si traseul de retur, furtune de combustibil NBR, coliere NORMA;
– instrumente de navigatie si de motor: viteza aer 80mm, altimetru 80mm, viteza pe verticala 80mm, turometru pentru Rotax 912 80mm, indicator de glisada, busola, voltmetru, presiune ulei, temperatura ulei, temperatura chiuloase dreapta/stanga, hourmetru, temperatura în capotajul motor, presiune combustibil;
– instalatie electrica completa cu baterie uscata, contact cu cheie „master”, doua sigurante termice, intrerupatoare pentru diversi consumatori, bec incarcare baterie, bec rezerva combustibil cu buton de test, lumina de aterizare, lumina cabina, trim electric profundor;
– scaune cu spatar tapisate.
Pentru a finaliza avionul mai aveti nevoie:
Motor Rotax 912/ radiatoare de apa si ulei, regulator incarcare, evacuare si elice.
Timp estimat de constructie( fara vopsire si tapisare) 250 de ore.
In plus fata de kit-ul #2: Motor Rotax 912, regulator incarcare, rezervor de ulei, evacuare cu toba de inox, elice si con de elice. Timp estimat de constructie( fara vopsire si tapisare) 250 de ore.
La fel ca si kit-ul #3 cu: aripile, fuzelajul, ampenajele si suprafetele de comanda gata construite si ajustate.
Nu mai aveti de facut decat: vopsirea, tapiseria interioara, motorul si instrumentele de montat pe pozitie.
Nota:Alte accesorii si optionale la cerere.
The Savannah S (Taildragger)
are aceleași caracteristici de zbor ca și versiunea cu triciclu, cu excepția faptului că tehnica de aterizare și de decolare trebuie ajustată pentru roata spate (bechie).
SAVANNAH XL
are cabina mai mare, panoul cu instrumente mai mare si performanțe mai bune! Savannah ™ XL face parte din flota de avioane a grupului I.C.P.,cu scopul de a face zborul cât mai plăcut posibil datorită noii dimensiuni generoase a cockpituluiu, mai lat cu 11cm și a ferestrelor panoramice care oferă o vizibilitate excelentă.Echipat cu generatoare Vortex și cu o linie aerodinamică îmbunătățită, acest ultralight are o viteză de croazieră de 180 km /h, cu un confort maxim.Pentru a obține viteza, linia frontală a fost revizuită înclinând mai mult parbrizul și reproiectând complet cowlingul motorului.
Specificatii
Wing span |
9.00 Mts |
Wing area |
12.87 Sq mts |
Height |
2.58 Mts |
Lenght |
6.60 Mt |
Cockpit ‘A’idth |
1.18 KIE |
Empty weight |
286 Kg |
Maximum take-off weight |
450 Kg |
Maximum project …vieght |
560 Kg |
Load factor |
+6 / -3 g |
Flaps control |
manual/electric |
Luggage capacity |
20 Kg |
Maximum tanks capacity |
a x 36 Lts (+6 Its reserve) |
|
|
Performante
Maximum speed |
193 Km !’ph |
Cruising speed |
177 Km/h |
VNE |
200 KmTh |
Rate of climb (90km/ph) |
1200 ft.imin |
Maximum ceiling |
4000 mts |
Stalling speed with no flaps |
57 Km/ph |
Stalling speed full flaps |
49 kmp/1-1 |
Efficiency |
1/11 |
Takeoff run |
55 mts |
Full flap landing |
70 mts |
Consumption at 75% |
18,5 L/ph |
Savannah ™ VG
(generatorul Vortex) s-a născut din necesitatea de a avea o aeronavă cu calități STOL dar cu o creștere substanțială a vitezei de croazieră și cea maximă prin eliminarea slats-urilor.Savannah ™ VG este aeronava ideală pentru cei care doresc să combine siguranța zborului STOL cu posibilitatea de a face zboruri mai lungi cu o viteză de croazieră mai mare de 170 km/h.
Specificatii
Wing span |
9.00 Mts |
Wing area |
12.87 Sq mts |
Height |
1.58 Mts |
Lenght |
6.25 Mt |
Cockpit ‘A’idth |
1.05 KIE |
Empty weight |
282 Kg |
Maximum take-off weight |
450 Kg |
Maximum project …vieght |
560 Kg |
Load factor |
+6 / -3 g |
Flaps control |
manual/electric |
Luggage capacity |
20 Kg |
Maximum tanks capacity |
a x 36 Lts (+6 Its reserve) |
|
|
Performante
Maximum speed |
192 Km !’ph |
Cruising speed |
173 Km/h |
VNE |
200 Km 11-1 |
Rate of climb (90km/ph) |
1200 ft.imin |
Stalling speed with no flaps |
59 Km/ph |
Stalling speed full flaps |
55 km/h |
Efficiency |
1/11 |
Takeoff run |
55 mts |
Full flap landing |
70 mts |